Въпроси и отговори

Какво включва цената ?
  • Неограничен пробег на автомобилите.
  • Минимум 48 часа наем на автомобил
  • Застраховка "Гражданска отговорност" и застраховка "Пълно Каско".
  • Платена пътна такса винетка за територията на Р.България
  • Зимни гуми (през зимния сезон от 01.11 - 30.04), летни гуми ( от 01.05 до 31.10 )
  • Безплатно взимане и връщане на автомобили от Стара Загора. Доставка до адрес в цялата страна – по договаряне.
  • Заместващ автомобил при технически проблем с наетия автомобил, който се дължи на нормална амортизация или фабричен дефект на територията на Р.България

  • Допълнителен шофьор
  • ДДС 20%
Какво не включва цената ?
  • Допълнителна застраховка – без финансова отговорност за настъпили застрахователни събития;
  • Щети по гуми, джанти, интериор;
  • Доставка и обратно прибиране на колата под наем до/от локация различна от гр. Стара Загора
  • Застраховки  и пътни такси за пътуване извън границите на България;
  • Гориво.
  • AdBlue ( за автомобилите с дизелов двигател)   
Къде се намират офисите ни?
Централният ни офис се намира в град Стара Загора, ул. Цар Симеон Велики 83, а в останалите градове автомобилите се доставят до адрес , директно до дома Ви или до летището. Тази екстра Ви спестява ходене до офиси с такси или градски транспорт, за да получите автомобилът, който искате да наемете. Можете да резервирате през уебсайта ни или по телефона.
Какво е работното време?
Централният ни офис работи от 08:00 до 17:00 часа през работните дни. Наемането на автомобили  в почивните и празнични дни е възможно  с предварителна уговорка, както и с обаждане  на телефон  +359 898 63 62 46 или резервиране през уебсайта ни ( ще се свържем с Вас по телефон за да потвърдите резервацията )
Мога ли да върна колата на различен адрес от мястото на взимане?

Предлагаме доставка или взимане  в часови диапазон 08:00 - 18:00 часа  от различен адрес, което се калкулира и се доплаща допълнително.

Кога се начислява такса доставка/прибиране от адрес?
Начислява се такса доставка/прибиране  при получаване/взимане на автомобила на адрес различен от гр. Стара Загора.
Мога ли да пътувам в чужбина с автомобил под наем? Кои страни мога да посетя ?
Възможно е да посетите съседни държави с наетия автомобил при предварително запитване и одобрение за съседни на България страни (Гърция, Македония, Сърбия, Румъния и европейската част на Турция + Истанбул), за останалите страни от Европейския съюз е със запитване и изготвяне на индивидуална оферта. В договора се описват държавите, през който ще премине автомобила. Начислява се административна такса (издаване на пълномощно) в размер на 260 лв за всяка първа страна. За всяка следваща се начислява по 130 лв. Депозитът се удвоява. След одобрение е нужно да изпратите данните от паспорт/лична карта и шофьорска книжка, най-малко 3 работни дни преди началото на наема. 
Има ли минимална възраст за наемане на автомобила?
Минималната възраст за наемане на автомобил е 21 години и минимум 3 години шофьорски стаж.
Има ли ограничение на километрите, които може да измине наетия автомобил?
Няма ограничения в пробега на наетия автомобил.
Горивото ( и AdBlue за дизелови автомобили) плаща ли се или е включено в цената?
Автомобилът се предоставя с пълен резервоар и трябва да бъде върнат с пълен. При връщане с липсващо гориво, клиентът заплаща липсващото гориво. За автомобилите, които са с дизелови двигатели освен гориво се зарежда и течността AdBlue (течност пречистваща изгорелите газове), който резервоар е пълен и трябва да бъде върнат пълен. Автомоболите ни се зареждат само с оригинална течност AdBlue на Volkswagen. При връщане на автомобила, липсващото количество се доплаща по 7.0 лв / литър  като разходът е на изминати 500 км е 1 литър от течността. Не се позволява зареждане на наливна течност Adblue  от бензиностанциите на пистолет.
Трябва ли да направя предплата, за да резервирам автомобила онлайн?

Когато правите резервация през нашия сайт, Вие може да изберете един от 2 варианта: частична или пълна предплата. Само при направена предплата, Ви гарантираме резервация на желания автомобил. Ако не направите предплата, Вие не си гарантирате желаният от Вас автомобил.

Начини за оставяне на депозит.
Когато наемате автомобил е нужно да оставите депозит или с кредитна или дебитна карта (Visa или Mastercard), издадена на името на шофьора, като  сумата на депозита не се изтегля от сметката Ви, само се блокира! След края на наема се разблокира. Другият вариант е да го оставите в брой при взимане на автомобила, и след като го върнете и няма щети по автомобила го възстановяваме. Депозитът варира между 200– 1000 € според класа на автомобила.
Винетка - пътна такса включена ли е в цената?
В цената е включена винетка – пътна такса за територията на Република България. При заявено излизане в чужбина, Всички пътни такси се заплащат от наемателя.
Може ли да се шофира с чуждестранна шофьорска книжка и необходим ли е легализиран превод?

Може да шофирате с книжка издадена в друга държава. Tрябва да притежаватe редовни и валидни лични документи: паспорт/лична карта и свидетелство за управление на МПС. В случай че имате шофьорска книжка, която НЕ е издадена от държава членка на Европейското Икономическо Пространство (ЕИП) или Конфедерация Швейцария, то трябва да предоставите международна шофьорска книжка или легализиран превод на оригинално СУМПС.

Как мога да направя онлайн резервация за наем, започващ след по-малко от 24 часа?
Препоръчваме Ви да резервирате поне 7 дни преди датата за наем. Ако желаете да направите резервация от днес за утре (след по-малко от 24 часа) моля, обадете се на +359 898 63 62 46
Какви застраховки са включени в цената?
В цената на автомобила е включена „Застраховка гражданска отговорност“ и „Пълно автокаско“.
Какво трябва да направя, ако искам да  заявя пътуване в чужбина?
По време на резервационният процес, може да заявите, че искате да посетите друга държава, като е задължително да уточните и коя е държавата. Нужни са следните документи: данните от паспорт/лична карта и шофьорска книжка, не по-късно от 1 работен ден преди началото на наема. Документите може да изпратите на e-mail. Тези документи са необходими, за да се подготви пълномощно или зелена карта за излизане в чужбина. Начислява се допълнителна административна такса в зависимост от дестинацията на пътуване. Изисква се двоен депозит.
Какви са методите на плащане при онлайн резервация?
Методите на плащане са: Кредитна карта или дебитна карта през виртуалния пост на сайта или чрез банков превод.
Какво следва след като съм направил/а резервация през сайта?
Автоматично ще получите e-mail на посочената от Вас електронна поща, след което ще получите обаждане до 24 часа от наш служител за да уточните подробностите. Ако искате да наемете колата на същия ден или в диапазон по-малко от 24 часа, моля да се свържете с нас незабавно.
Мога ли да заявя издаване на фактура за направено плащане?
Да, фактура може да заявите предварително, като пишете на нашият имейл адрес или се обадите на телефон +359 898 63 62 46 . Също така при наемане на автомобил и заплащане на сумата в наш офис, може да Ви бъде издадена Фактура и на място. Фактурите се издават на физически и юридически лица в срок максимум до 5 дни след направеното плащане.
Мога ли да правя промени преди резервацията?
При необходимост от промяна на дати и часове, моля да се свържете незабавно с нас на телефон +359 898  63 62 46. При промяна на резервация по-малко от 72 часа преди началото на наема е възможно да бъдат начислени допълнителни такси в зависимост от промените.
При заявка за доставка на летище или на точен адрес, как ще получа колата и как мога да платя?
При получаване на автомобилът от летище или на адрес, е небходимо да заплатите капаро ( стойността му се определя от локацията на доставка)  за резервацията, а след като дойде автомобила да доплатите останалата сума с карта или в брой. Разполагаме с мобилни постерминали и касови апарати. Автомобилът ще ви чака пред летището и пред входа на точен адрес.
Какво трябва да нося при наемане на автомобила?
Необходимите документи са: валидна шофьорска книжка, паспорт или лична карта,  и физическа дебитна/кредитна карта (Visa или Mastercard) на името на шофьора, ако плащанията ще са с карта. Картата трябва да е валидна в срок  докато приключи наема.
Каква е процедурата при наемане на автомобил?

Ще попълните договор за наем, като Вие ще получите копие от него. Необходимо е да заплатите пълната сума за наема и допълнителните екстри, ако има такиваЩе се огледа автомобила за щети. При наличие на драскотини или други щети ще бъдат отбелязани в Приемо-предавателен протокол при отдаване на автомобила.

Какво представлява възвръщаем депозит?

Депозитът е определена сума пари, която се задържа при отдаване на автомобила. Парите остават блокирани на Вашата карта до края на наемния период или ги оставяте в брой, като те служат за залог с цел покриване на разходите за ремонт при евентуална щета или инцидент с автомобила. Ако всичко с автомобила е наред и се върне в състоянието, в което е бил отдаден, сумата за депозита се разблокира в пълният му размер или се възстановява в брой. Не важи в случай на върнат автомобил с липсващо гориво/ел. енергия, закъснение, мръсен автомобил и щети по интериора на автомобила, които каското не поема. В случай на ПТП или щета, които са настъпили не по ваша вина, и при наличие на Протокол от компетентни органи и Полиция , доказващ случилото се, депозита Ви ще бъде възстановен в пълен размер, ако сте спазили общите условия по договора ни и общите условия на застрахователя. В случай на  щета по автомобила при ПТП или друг инцидент,  за който Вие сте виновен  или в случай, че  нямате Протокол или документ доказващ вашата невинност, трябва да заплатите дните за наем на автомобила, през които той е в сервиз за отстраняване на щетите по него. Ако автомобила не е в движение или е със сериозни щети  и не може да се отдава под наем, се смята и периода от завеждане на щетата  до приемане на колата в оторизирания сервиз на Фолксваген, с основание за пропуснати ползи на дружеството.

Какво става, ако претърпя инцидент по време на наема?
При инцидент задължително се обадете на контактния телефон +359 898 63 62 46, посочен в договора за наем, както и на телефон 112, за да информирате компетентните органи (Полицията).
Разрешено ли е тютюнопушенето в автомобила?

Не, абсолютно забранено е да се пуши в автомобила. При установено пушене се прилага  наказателна такса.

Как се процедира при спукана гума?

Трябва да ни уведомите на телефона +359 898 63 62 46. Отремнтиране или смяната на гума се извършва и е за сметка на наемателя. Ако се налага смяна на гумата задължително е да бъде същият модел като останалите гуми. Не се поемат щети по гуми и джанти от застрахователя. Всичко е за сметка на наемателя.

Трябва ли да върна колата изчистена?
Автомобилът трябва да бъде върнат с чист интериор и  измит външно минал през автомивка, в състоянието в което сте го получили.  Саморъчни измивания извършени на автомивките на самообслужване не се  признават за почистен автомобил. За мръсен интериор, пясък в купето и багажника, петна по тапицерията се прилага такса.
Мога ли да удължа  наемния период по време на наема?

Трябва да ни информирате предварително, че искате да удължите наема. Заплащането за продължението се прави в пълен размер до 24 часа от направата на продължението, но не по-късно от часа на изтичане на първоначалния договор. В случай на невъзможност да бъде продължен наемът на конкретния автомобил, поради влизането му в нов наем, ще ви предложим алтернативен.

Какво става, ако ми се наложи да върна колата по-рано от уговореното?

Възстановяват се 30 % от стойността на неизползваните дни от наема в срок до 10 дни след връщане на автомобила.

Какво става, ако загубя документите или ключа на автомобила?
Трябва веднага да сигнализирате за това. Таксите за изгубени документи и изгубени ключове се калкулират според класа и модела на автомобила. Заплащат се броя дни, докато не се възстановят документите и ключовете на автомобилът, както и всички разходи за изработване на дубликати.
Мога ли да върна документите и ключовете на автомобила в отсъствието на Ваш служител?

Това е невъзможно.Фирмената политика задължава при връщане на автомобила, той да бъде прегледан за щети и липси.

Обработка на електронен фиш за нарушение на ЗДвП?

Ако по време на наем е било установено нарушение на ЗДвП, и сме получили електронен фиш, ще получите имейл от нас с подробно обяснение на стъпките, които се предприемат за да платите фиша за нарушението. Прилага се административна такса за обработка на документите в размер на 70 лв.